laupäev, 16. jaanuar 2016

Challenge accepted - ehk KORRALIK väljakutse iseendale!

Endalegi tundub uskumatu, et sellise asjaga kaasa läksin ... Aga eile sai oma osalus kinnitatud ja pea ees vette hüpatud. Sai end kirja pandud Muscle&Fitness HERS challenge BeFit ehk siis kahe kuuga bikiini-vormi, et kõik kes endalegi vähegi uusaasta lubaduseks andsid paremasse vormi saada, teevad selle väljakutse iseendale. P.S: mina sellist lubadust uue aasta tulekuga ei andnud iseendale. Aga väljakutse esitan ikka ehk sellest tuleb korralik eneseületus. 

Alguses sai naljatatud sel teemal, et "ah võiks osaleda" ning nüüd... isegi imestan... aga võtangi osa! (mõne inimese tagant utsitamisel) Ei oska öeldagi, mis mul peas oli, seda tehes. Aga eks saame ju hakkama!

Selle kahe kuu jooksul, üritan endast igati anda maksimumi ja saavutada hetkelisest parem vorm. Mis see siis ära pole, kõigest kaks kuud, kõigest 8 nädalat ja viis päeva, kõigest 61 päeva, kõigest 1464 tundi, mis see siis pole eks :)
Enda teekonda parema vormi jaoks alustan esmaspäevast, 18 jaanuarist ehk uuel nädalal uue hooga ja ametlik lõpp on 18 märts. Selle ajajooksul plaanin treenida mõistlikult ning süüa korralikult ja oma toitumiskavast kinni pidada.

Paar kuud tagasi juhuslikult facebookis ringi vaadates, sattusin personaaltreener Siimo Sikut'i lehele. Olgu eelnevalt ära mainitud, et toitumiskavasid on mul päris mitu, kuid aja jooksul olen tüdinenud ja polnud piisavalt mulle kohandatud nii nagu mulle meeldiks, ning sealt jälle tuli uitmõte, et aeg oleks jälle enda söömist natuke rohkem jälgima hakata, ning saigi Siimole tellimus teele pandud. Tänaseks suhtleme me igapäevaselt, ning ta on olnud nõuks ja toeks mulle päris palju toitumis alal ja tema koostatud kava jälgin ja olen väga rahul. Paar aastat tagasi ning enne seda ei jälginud ma üldse oma toitumist, sõin igapäevaselt kõike, mida tahtsin, siin kohal märgiks ära, et ma JULMALDAN magusat, uhh... jäätis, šokolaadid, igasugused maiustused, saiakesed, koogid, kes neid ei jumaldaks, võiks neid igal söögikorral süüa ja väääga väääga palju ka veel :) Kuid nüüd viimased aastad olen üritanud ikka jälgida mida söön ja kui palju söön.

Hetkel trenne teen peamiselt Siriuses, kus siis käin Bodypumpis (super super trenn) HIIT'is (samuti üks suurepärane trenn) ning ka Bodycombatis, kõik need on tegelikult väga head trennid ja mulle meeldivad :) ning esmaspäeviti saab käija kõndimas "Terve Rakvere liigub" sarja raames, mis on üks vahva ettevõtmine, selle kohta leiab informatsiooni lähemalt SIIT.

Mis siis järgmised kaks kuud saab !? Trennime, toitume ja oleme ägedad kõik koos :)
Püüan pidevalt kajastada oma tegemisi, emotsioone, nõrkushetki (meil kõigil on neid ju) ja tulemusi/saavutusi. Ma ei võta eesmärgiks mingit numbrit kaalust kaotada vaid eesmärk on parem peegelpilt, paremas vormis keha!

Kõike kaunist

Ave :)










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar